Det var på tiden..

Jag är sjukt seg, nu har jag i stort sett sovit sen 12.00 igår.
Pappa var ju hemma igår, det var inte alls roligt. Han jobbade hela tiden och istället för att luncha med mig åkte han med Kicki, därför gick jag och la mig..

Frida - gasen i botten, den jävla låten har fastnat i mitt huvud. Varenda vakna sekund har jag texten i huvudet.. "Vill känna vinden vina i mitt hår, gasen i botten, försök att köra så långt det bara går"
Mwah, skapligt irriterande, så nu youtube:ar jag den på repeat.




För övrigt ska jag träffa Jocke idag. Det var sjukt länge sen, tror det var februari förra året? Rosa hår hade jag iaf.
Huvudet sprängs snart. Jag vill sova mer och mer och mer. Men nu ska jag titta klart på stomp the yard, den verkar bra. Har blivit alldeles för mycket dansfilmer för mig på sista tiden.

Jag kanske skriver mer sen, det är sånt som märks.
TJINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0