Bajs

Ja just det, drömde en sjukt äcklig dröm. Först var jag nere i lilleland hos Simone och Daniel, jag var homie med alla och vi hade asroligt, sen när jag skulle hem började det spöka, och "spöket" tog sig in i bilen. Det var så jävla verkligt, bildörren smälldes igen när man precis satt sig och min kamera slogs igång utan att jag rörde den.

Vaknade för en timme sen, och jag tror inte jag sovit mer än 4 timmar. Hurra?
Skulle ju inte gå upp förän 6.. Hade ju tänkt gå ut med mina stavar och gå runt på sollentunavallen..
Nu ska jag bara se till att hålla mig vaken till 16.00 då Carro och jag ska på möte.
För övrigt är jag faktiskt sjukt besviken, för jag ville verkligen till Jessie i sommar.. Så skiter Carro i mig, ändrar sin semester och åker med Emma istället. Som att inte det vore nog så trycker hon det rakt i ansiktet på mig på facebook! JAG HAR OCKSÅ KÄNSLOR :(


Jag ser itne alls fram emot kuggnäs lika mkt längre, jag är sur på Mr H. SOM FAN!

Kommentarer
Postat av: carro

VA fan!

Jag ändrade ju inte semestern för att jag inte ville åka med dig utan för att en kollega frågade om inte jag kunde byta. Frågade ju dig först innan jag bestämde med Emma så slut va bitter! Det e du som prioriterar annat! Så det så!!

2009-04-20 @ 12:27:14
Postat av: Doris

Tagga kuggnäs för jag ska dit..Sen tar du den där H även om bruden är med... Jag kan uppehålla henne och du honom..FLIN hehehe <3

2009-04-22 @ 22:54:13
URL: http://doriskarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0