agfrhsfh

Baaaaajs, igår råkade jag shoppa för 1000 kr, idag med. Men för 990 kr fick jag hela 8 cdskivor och två tröjor, och igår shoppade jag mest smyckan och hårgrejer och löshår. Jag orkar inte vänta längre. Höhö.

Nååååja, fet ångest för att jag försov mig idag, och därför blir det inte sävsjö förän imorgon, och alla trodde jag dött?!
Usch, jag skämms.
Pratade med simone iaf, så hon hämtar mig i jönköping imorgon, WOHO!

Nu väntar jag på pizza, vågar itne riktigt kolla hur mkt pengar jag har kvar.

puss på er.


Bte, bulldog suger så mkt på engelska att han sa att det var teamplay på hans server. Dessutom finns det en bana där man får campa. Allt för att skydda lilla lisa som jag faktistk kallade för skabbluder igår. Utan att bli kickad. Jag får göra vad jag vill, haha, är nog bara för jag är homie med hans lilla älskling.
OMG; måste sminka mig lite inför pizzasnubben. HAHA


pussigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0