Abowigen

Det börjar känans bra nu, det går åt rätt håll liksom. Jag kan inte äta, så inga pengar går åt till mat. Folk är skydliga mig nästan 10.000 och jag ska snart samla ork till att börja sälja saker på tradera.
Mina grejer från CDON har för övrigt kommit nu, måste varit en dysektiker som skrivit på lappen, såg inte alls vad det står. Men men.
Nu väntar jag mest på min mobilräkning, hoppas fan itne den ligger på över 1000 kr igen. Räcker med att räkningen från comhem ligger på 1300 tack vare att båda hemtelefonerna är vidarekopplade. Ska nog avbryta vidarekopplingen på ena telefonen, och bara ha på den när jag inte är hemma.

På måndag blir det möte, skönt att det är så pass sent ändå.. Hoppas på det bästa. Hoppas verkligen på att jag får svar från MKFC också.

Blir inget sävsjö idag, för Simone vill inte bli smittad och Daniel vill inte umgås med mig om jag är sjuk.
ELAKA MÄNNISKOR! Mohaha, men ska bli skönt att ligga och vila upp sig iaf. 4 timmar på buss när man är magsjuk är väl kanske ingen höjdare.

Nåja, nu ska jag sova lite, sen duscha och sen shoppa blåbärssoppa.. Minst 5 liter.. mmmmmmm..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0