Abow

Jag mår skit. Känner mig matt och är less på att springa till toan stup i kvarten.
Frågade Simone om det var lugnt att jag ombokade bussen, visst, detk ostade mig e hundring extra. Men jag kan verkligen inte gå ut nu. Inte såhär.

Ska sova lite till, sen ska jag duscha och sen pallra mig ner till ica och shoppa massa blåbärssoppa.
Det är det enda positiva med att vara såhär, att man får knarka blåbärssoppa.
Fattar inte varför jag sitter och röker, mår pissilla av det. Kanske dags att sluta?

Imorgon skulle det bli party iaf, det ser jag fram emot. Har varit partysugen hur länge som helst nu.
Ska bli så sjukt kul att träffa Daniel och Simone igen, var tusen år sen typ. Fast inte ens ett år sen.


Jag är fortfarande pepp som fan inför kuggnäs, dels för att jag ska träffa Handsome där. Vad heter han egentligen?
Får forska i den saken när han loggar in på msn igen.



Äh, spyan sitter i halsen så jag ska nog kila nu.
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0