Abow

Idag har det redan varit en lång dag, och längre ska den bli. Snart kommer b.C och Danne förbi för att fylla i sina tatueringar.
Danne har varit en pain i the ass som vägrat vakna, dom skulle varit här långt innan 1 egentligen. Vilket irriterade på mig och b.C som ring stup i kvarten.

"ABONNENTEN DU SÖKER ÄR HOMOSEXUELL. HAN HAR FÖR TILLFÄLLET KUK I BÅDE RÖV OCH MUN OCH KAN DÄRFÖR INTE SVARA JUST NU."

Mjaw, men senare ska jag iväg till Jocke, sitter för övrigt och lyssnar på när han vrålar.. Han råkar sjunga i ett deathmetalband; www.caliber666.com

Checka läääget och lyssna, det är faktiskt bra för att vara annat än vad jag lyssnar på.


Nu ska jag bege mig igen. Pussinuss :*


Kommentarer
Postat av: nalle puh

Updateaaaaa

2009-04-29 @ 13:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0