aaaaaaaah

Jag mår fortfarande illa och kan inte somna.. Vill gå och spy. Varför blev jag drabbad?!

Idag ska jag städa och tvätta var det tänkt, för imorgon kommer syrran på besööök, woho!
Ska tydligen palla släpa med mig tatueringsmaskinen ner till sävsjö på fredag också. Hoppas jag har nålar så det räcker. Mwah, vill veta vad alla vill ha först, innan jag bestämmer mig. :D

Usch, nu mår jag ännu mer illa. Vatten kanske vore något? Ska fan testa.. Återkommer till blogginlägget om en minut, inte för att ni kommer märka något, men bara så ni vet typ.


Nej, fyfan. Vattnet gjorde saken bara värre? Kanske får gå och trycka fingrarna i halsen eller nåt.


Blä, återkommer väl när jag mår bättre eller nåt...

pussinuss.

Kommentarer
Postat av: Karin

Stackars...krya på dig

2009-04-15 @ 07:20:21
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0